Tuesday, April 30, 2013

A little part of my life .. :-j


Si .. oricat as incerca sa ma prefac ca nu imi place cand ma iei in brate sau cand imi ceri sa-ti dau o pupa ..
Stii...imi place dar cu gr
eu ma prefac ca tip sa ma lasi in pace sau sa nu o mai faci :| Dar .. o fac asta fiindca stiu ca vrei doar sa o faci geloasa pe ea ,
una dintre cele mai bune prietene ale mele :| Sau .. doar sa te joci , cu mine , cu sentimentele mele ! :| Se aud povesti ca ma placi si ... eu , totusi 
nu prea cred ! Insa .. ma las sa´mi raspund singura ca o nebuna ! :-j Raman cu speranta ca nu voi ramane doar o simpla prietena pe care ..
intr-o buna zi , o vei uita ! Nu vei mai stii cine e ''Ioana'' , nebuna aia cu care faceai toate tampeniile , nebuna aia pe care o imbratisai si te dadeai 
la ea ! :-j Nebuna aia .. care niciodata nu te va uita ! :-j

No comments:

Post a Comment